افزایش مشارکت بدون دو قطبی‌سازی
در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح شد

افزایش مشارکت بدون دو قطبی‌سازی

در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح شد

مردم، پشتیبان همیشگی نظام  

 نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز مردم همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند.
 نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز مردم همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند.
کد خبر: ۱۴۶۲۷۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، محمد اسماعیل کوثری درباره حضور مردم در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای سبب ناامیدی دشمنان کشور شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، یادآور شد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این نکته تاکید کرده‌اند که مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام و انقلاب هستند، بیان کرد: مردم هر وقت احساس کنند که به حضور آن‌ها نیاز است پای کار آمده و در صحنه حاضر می‌شوند.

کوثری با اشاره به اینکه مردم از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند، خاطرنشان کرد: برای نمونه در دوران دفاع مقدس نیز مردم در قالب بسیج به کمک نیرو‌های مسلح آمدند و سبب شدند که دشمن با خواری و خفت پا به فرار بگذارد.

وی با یادآوری اینکه دشمنان در زمان جنگ تحمیلی می‌خواستند هفت روزه تهران را تصرف کنند، بیان کرد:، اما مردم با حضور در صحنه مانع از پیروزی دشمنان شدند و پشتیبانی آن‌ها از نظام تا امروز ادامه دارد. 

این نماینده مجلس ادامه داد: در واقع ما به خاطر چنین مردمی باید شاکر خداوند باشیم و به مسائل و مشکلات آن‌ها توجه بیشتری داشته باشیم، زیرا این مردم هستند که همیشه نقش آفرینی کرده و دشمنان کشور را ناامید و مایوس می‌کنند.

‌وی با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا مردم در صحنه حاضر نشوند و به این شکل نظام اقتدار خود را از دست بدهد. اما حضور منسجم و گسترده مردم سبب شده است که دشمنان بدانند که نمی‌توانند اقدامی انجام دهند. 

کوثری با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: دو کاندیدای باقیمانده تا زمان برگزاری دور دوم انتخابات و در فرصت قانونی باید با صداقت از برنامه‌هایشان برای برطرف شدن مشکلات کشور سخن بگویند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: کاندید‌اهای ریاست جمهوری برای رفع مشکلات جامعه باید برنامه‌هایی ارائه دهند که قابلیت اجرایی داشته باشد و مردم را به برطرف شدن مشکلات امیدوار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها